Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 18. tammikuuta 2011

Motivaatio hukassa

En oo uskaltannu tulla kirjottamaan tänne mitää ku näin kauhee painajaisen tästä et kirjottelen tänne kaikkia mun juttuja ja sit joku hullu äijä kävi lukee ne ja oli selvittänny kaike musta ja vainos mua ni kelasi et jos se on ennen uni o_o

ni en ooo uskaltannu siksi tulla kirjottelemaan. Mutta toivottaan että se ei ollut! Mutta mun motivaatio on taas TOOSI hukassa mua ei taas kiinostas yhtää tää koulu pitäs keksii mite saisin se takas olisko ehdotuksia?
vklp olis nyt vapaa jotenki tosi outoo ku olin jo tottunnu et meen virginii viime viikol oli tosi kivaa siel kiire ja kylmä oli mut kivaa =)

Eilen oli cookie club annan kanssa meillä oli aiheena brasilia. Tehtii lasten kanssa cuscusia ja sellasta hedelmä jälkiruokaa nam..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti