Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 16. kesäkuuta 2011

hullu päivä

Lähin jo aamusta stadiin, henggailee ja kiertelee kauppoja. 12 menin moikkaa Hair Tracffin porukoita, oli ihana nähä ne taas, pitkästä aikaa. Yheltä näin sitta Anna Mannan ja mentii syömään hakaniemeen säveleen oli iha sika hyvää ruoka nam<3
Siitä riennettii hakee Annan hääpukua. en malta oottaa niitä annan ja kaiuksen häitä =)

Kotona mua sitten ooti i pohne 4. Sitä päivää olin oottanu ku kuuta nousevaa. Hetken tutkiskelun jälkee löysin vihdoin sen sim kortin paikan :D ja sit alkaa toinen  operaatio miten saan sen läpän auki. Tunti siinä meni että sen auki sain, tyhmä kun oon :D ja huomaan että mun sim kortti on liian iso et se tarvii sen pienen kortin lähen kuheella vauhilla takasi dnalle josta äiti se puhelime haki ja sain sen uuden kortin mutta. Sitte äitin pitäis soittaa jonneki asiakaspalveluu, ja sanoo että vaihtaa sen sim kortin ku se on joku, haltia tjn nooh äiti sitte soittaa sinne 5 min sen jälkee ku se on menny kiinni, vähänkö otti päähän -_-  noh huomenna jatkuu mian ja i phonenin taistelu :D

Mutta ihanaa mun koneen virtapiuha tuli postissa. Ei tarvii käyttää tota äitin yli hidasta konetta ihanaa<3 että tällänen päivä :D

 Ostokset:


Blingejä ei oo koskaa liikaa lilat 1,50e ja pinkit 5,90 muistaakseni :D

mun uus puhelin <3 sit ku san sen toimii :D
hairmail 48e


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti